이의제기 템플릿
피해 유형별 영문, 중문 이메일 샘플을 다운받아 보실 수 있습니다.
- 배송지연
- 오배송
- 제품하자/파손
- 발송 전
- 계약해제(환불요청)
- 결제 관련
- 프로모션, 할인 등
- AS관련
- 배송
- 반품
- 분실
- 항공권
- 사기의심
- 호텔예약
- 앱마켓 환불요구(게임)
- 정기구독 해지
- 무료체험 관련
- 원치 않는 구독 서비스 결제
배송지연
지연 배송에 대한 문의
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. (선택)트레킹넘버는 oooo이고 배송상태는 ‘oooo’으로 나와있다. 아직 물건을 받지 못했는데 언제쯤 받을 수 있는지 궁금하다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. (Optional) The tracking number is _____________, and the delivery status is shown as _______________. As of this writing, however, I have yet to receive the article. I wonder when I will receive it.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。(可选)运单号为oooo,配送状态为“oooo”。我至今未收到商品,希望知道什么时候能收到。
배송지연으로 인한 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. (선택)트레킹넘버는 oooo이고 배송상태는 ‘oooo’으로 나와있다. 배송이 예상보다 늦어져 이제 그 물건은 필요치 않으니 환불해주기 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. (Optional) The tracking number is _____________, and the delivery status is shown as _______________. Since I am no longer interested in the article as its delivery has been delayed for too long, I hereby request for a refund.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。(可选)运单号为oooo,配送状态为“oooo”。配送比预想的要晚,我现在已不需要该商品,希望予以退款。
오배송
사이즈(신발, 옷 등)
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 받아서 확인해보니 ooo제품의 사이즈가 잘못 배송되었다. 나는 o사이즈를 주문했지만, 도착한 물건은 o사이즈이다. 반품을 하고 싶으니 무료 리턴 레이블(prepaid return label)을 보내달라.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Note, however, that size __ has been delivered even though I ordered size__. Please provide me with a prepaid return label for its return.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。收到商品后,经确认发现ooo商品发错了尺寸。我订购的是o码,但收到的是o码。我希望办理退货,请为我发放预付费退货标签(prepaid return label)。
다른 제품이 배송됨
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 배송된 물건을 확인해보니 내가 주문한 ooo이 아닌 다른 것이 배송됐다. 어떻게 처리해야할지 절차를 알려달라.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Note, however, that a wrong item has been delivered. Please let me know how to handle this wrong shipment.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。确认发来的商品后发现,该商品并非我订购的ooo,而是其他商品。请告知我该如何处理以及处理的流程。
부품 또는 일부 상품 누락
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 1. 주문한 제품은 총 o종 이었지만 배송된 것은 o개가 빠진 o개였다. 누락된 제품은 (환급처리/빠른배송) 바란다. 2. 주문한 ooo의 부품 중 o이 누락되어 오지 않았다. (환급처리/추가로 배송)바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. 1. Though I ordered a total of __ items, only __ items have been delivered, meaning __ is(are) missing. I hereby request for refund/prompt delivery of the missing items. 2. ______ out of the ______ parts ordered have not arrived. I hereby request for refund/additional delivery.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。1.我订购的产品共有o个,但发来了o个,少发了o个。请对漏发的商品予以(退款处理/迅速配送)。2.在我订购的ooo的配件中漏发了o。请予以(退款处理/补发)。
제품하자/파손
파손으로 내용물 흘러나옴
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 포장을 개봉해보니 주문한 o의 내용물이 흘러나와 있다(사진첨부). (흘러나온 내용물 때문에 함께 포장된 제품도 손상되었다.) 사용할 수 없으니 환급 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Note, however, that the content of the _____ I ordered leaked when I opened the package (photo attached) (The packed product was also damaged by the leaked content). I hereby request for a refund since the item has been rendered unusable.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。打开包装后发现,我订购的o的内容物泄露并流了出来(附照片)。(流出的内容物导致一同包装的商品也出现了损坏。)无法使用,因此请予以办理退款。
오염(신발, 옷 등)
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 배송받은 o을 확인해보니 의류의 앞/뒤/옆/안쪽에 얼룩이 묻어있다. (해당제품 사진을 첨부하니) 조치 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Note, however, that the delivered garment has stains on the front/rear/side/inside. I hereby request for your prompt action (photos of the product attached).
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。确认收到的o后,发现衣服的前/后/侧/内面有污渍(附该商品的照片)。请采取措施。
제품불량(가전 등)
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 사용하려고 보니 (파손/흠집/작동이 되지 않음)이 확인되었다. 조치바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Note, however, that I found the delivered product to be damaged/defective/non-operating. I hereby request for your speedy corrective action.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。正想使用时,发现(损坏/划痕/无法工作)。请采取措施。
발송 전
부분취소
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 그 중 o제품은 잘못 주문한 것으로 그 제품만 취소를 하고 싶다. 배송 전이니 부분취소를 부탁한다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. I would like to cancel in part my order for the product ________ since it was erroneously ordered. I hereby request for partial cancellation since the product has not yet been delivered/shipped.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。其中o商品下错了单,我希望只取消该商品的订单。现在尚未发货,请予以办理部分取消订单。
주소수정
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 주소를 잘못 기록해서 주소를 수정하고 싶다. 수정할 주소 : ooo확인, 수정 후 피드백 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. I would like to correct the wrong address entered on the order: _____________________Kindly confirm after correcting the address as follows: ________________
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。由于写错了地址,我希望修改地址。修改后的地址为:ooo请确认并修改后,给予答复。
계약해제(환불요청)
반송 후 환불 요청
귀하의 쇼핑몰에서 o월 o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 그 중 ooo를 o월 o일에 ooo 배송업체를 통해서 반품했다.(트레킹넘버 : ooo) 귀 쇼핑몰에 해당 제품이 도착한 것으로 조회되니 확인 후 환급 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. I returned the item _________ to you through delivery company ____________ on ____________ (date) (tracking number: ____________). I hereby request for a refund since, upon checking online, I learned that the item has arrived at your shopping mall.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。o月o日,其中的ooo通过ooo快递公司进行了退货(运单号:ooo)。经查询,该商品已送达贵网店所在地,请确认后予以退款。
결제 관련
결제 오류 등 확인
귀하의 쇼핑몰에서 ooo제품을 주문하고, oo달러를 결제하였는데, 결제된 내역을 보니 금액이 oo달러로 다르게 확인된다. 결제가 제대로 되었는지 확인부탁한다.
I paid US$_________ for my order of your product _________ through your shopping mall. Note, however, that your record shows that a wrong amount, US$________, has been paid. Please check/confirm if payment has been duly made.
我在贵网店订购了ooo产品,并支付了oo美元。查看支付明细后发现,金额变成了oo美元。请确认支付是否无误。
중복 결제
귀하의 쇼핑몰에서 ooo제품을 주문하고, oo달러를 결제하였는데, 신용카드 매출을 확인해보니 중복 결제가 된 것 같다. 확인하고 한 건은 결제 취소를 해주기 바란다.
I paid US$_________ for my order of your product _________ through your shopping mall. Note, however, that my credit card bill shows duplicate payments. Kindly check this issue and cancel one payment.
我在贵网店订购了ooo产品,并支付了oo美元。确认信用卡扣款后发现,好像进行了重复支付。请在确认后,予以取消一笔付款。
표시된 금액과 다른 청구 금액 해명/환불 요청
O년 O월 O일 귀사의 사이트에서 OO 상품을 주문했다. 주문 당시, 해당 상품의 가격이 OOO로 표시되어 있었으나, 본인의 신용카드에 최종 청구된 금액은 OOO였다. 본인은 추가된 금액에 대하여 사전에 통보 받지 못했을 뿐 아니라, 최초 표시된 금액과 다른 상품 가격에 대하여 동의한 적도 없다. 정확한 상품 가격 정보를 제공하지 않은 귀사의 귀책 사유가 명백한 바, 본인은 귀사가 이에 대해 해명해 줄 것을 요구하며, 해당 계약의 취소 및 결제 대금 전액의 조속한 환불을 요청한다.
On (주문일), I placed an order for (상품 이름) via your online platform. When placing said order, I was notified of product price of (표시된 상품 가격). In fact, however, (청구된 금액) has been charged onto my credit card ultimately for said order. I have never been informed of additional charges or fees nor consented to pay for the price of (청구된 금액) which was different from the one posted at the outset. I believe this has been solely caused by your company’s faults or negligence. Hence I strongly demand your fine company to cancel the subject transaction and make a full refund of (청구 금액) for the troubled order. Your prompt action will be highly appreciated. Regards,
o年o月o日,我在贵公司的网站上订购了oo商品。订购当时,该商品的标价为ooo,但最终从我的信用卡扣款的金额为ooo。我事先没有收到过追加金额的通知,也不曾同意过与最初标示的金额不符的商品价格。这明显属于贵公司未提供准确商品价格信息的归责事由,我要求贵公司对此做出解释,取消该合同,并尽早全额退还支付的款项。
프로모션, 할인 등
프로모션, 할인 등
귀하의 쇼핑몰에서 ooo제품을 주문하려 한다. 내가 알기로는 프로모션 코드 : ooooo이 적용되는 상품으로 알고 있는데, 적용이 되지 않는다. 확인 바란다.
I plan to order your product ___________ through your shopping mall. I understand that promotion code _________ is applicable to this product, but I cannot apply it to my order. Please check/confirm.
我想在贵网店订购ooo商品。据我所知,该商品属于适用促销代码ooooo的商品,却未能适用。请确认该情况。
무료배송, 할인카드 적용불가
귀하의 쇼핑몰에서 ooo제품을 주문하려 한다. 이 제품은 oo카드의 무료배송에 해당이 된다고 알고 있는데 배송비 할인이 적용되지 않으니 확인부탁한다.
I plan to order your product ___________ through your shopping mall. I understand that free delivery is applicable to this product under credit card ___________, but it apparently is not. Kindly check/confirm.
我想在贵网店订购ooo商品。据我所知,该商品属于oo卡的包邮商品,却未能享受配送费折扣,请确认该情况。
AS관련
국내 AS 가능 여부
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 사용 중 고장났는데 한국에서 AS를 받을 수 있는지, 받을 수 있는 방법을 알려주기 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. The product has been broken a few days ago and I'd like to have a repair service in Korea. Please instruct me how to do it.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。在使用过程中出现了故障,请告知能否在韩国享受AS,以及享受AS的方法。
보증기한
귀하의 쇼핑몰에서 ooo제품을 구입하려고 한다. 품질 보증 기한이 어떻게 되는지 궁금하다. (품질보증 권한의 종류, 구입가능 여부가 궁금하다)
Before placing an order for ___________ through your shopping mall, I’d like to know your warranty policy, including duration, types and purchasing options of warranty service. Please let me have such information.
我想在贵网店购买ooo商品,希望了解质保期限为多久(希望了解质保权限的种类、是否可以购买)。
품질, 성능 문제 교환
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 주문한 제품의 품질/성능 상의 문제로 인해 새 제품 교환을 원한다. 교환 절차를 알려주기 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Due to poor quality and product defect, however, I’d like to exchange for a new item. Please advise me how to exchange.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。由于我订购的商品存在质量/性能方面的问题,所以希望更换为新的商品。请告知我办理换货的流程。
배송
배송정보 문의
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 배송 상태를 확인하고 싶은데, 트레킹넘버를 알려주기 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. Please provide tracking info of my shipment.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。我希望确认配送状态,请告知我运单号。
다른 주소지로 배송
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 현재 주문내역에서는‘배송완료’로 뜨는데 배송 받지 못하였다. 트레킹넘버로 배송사에 조회해본 바 다른 주소지로 배송되었다. 해당 제품 재배송 바란다. (수령인 서명은 알지 못하는 사람이다)
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. While the order page shows my package has been delivered, I have never received the product. The tracking number confirms the package has been delivered to a wrong address. I have no idea who took the package. Please resend the product ordered immediately.
o月o日,我在贵购物商城购买了ooo商品(订单号:oooo)。目前订单详情显示“配送完毕”,但我并未收到商品。用运单号向配送公司查询后,发现商品被配送到了别的地址。请重新发货。(收件人签名是我不认识的人)
반품
반품 주소문의
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. o월o일 제품을 배송 받았는데 파손되어있다. 교환하려하는데 반품 주소를 알려달라(리턴 레이블을 발행해 달라).
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. I received the package on _________ but the product was broken/damaged. I’d like to exchange for a new item. Please let me know the return shipping address with prepaid return shipping label.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。我于o月o日收到了商品,但该商品已经损坏。我希望办理换货,请告知退货的地址(请为我发放退货标签)。
반품 배송비 부담문의
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. o월o일 한국에서 제품을 배송 받았는데 제품이 파손되어 있다. 교환 받으려고 하는데 국제 반송비가 00달러 든다고 하는데 배상 여부와 방식(신용카드, 크레딧 등)이 궁금하다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. I received the package on _________ but the product was broken/damaged. Although I intend to return the package for exchange, it would cost me US$ ______ for international shipping. Please let me know how you would credit the return shipping charge.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。o月o日,我在韩国收到了商品,但该商品已经损坏。我希望办理换货,但听说国际退货运费需要00美元,我想知道能否得到赔偿和赔偿的方式(信用卡、信贷等)。
분실
분실 확인 요청
귀하의 쇼핑몰에서 o년o월o일 ooo제품(주문번호 : oooo)을 구입했다. 배송 상태를 확인해 보면 특정 지역에서 변동 없이 멈춰있다. 배송 상태를 확인하고 분실된 것이라면 재배송 바란다.
I purchased ___________ (product) from your shopping mall on ______ (date) under Purchase Order No. ____________. The shipment status shows that the package has been sitting in ______ for quite a while. Please trace the package. If lost, please resend the product ordered immediately.
o月o日,我在贵网店购买了ooo商品(订单号:oooo)。查询配送状态后发现,商品一直停留在特定地区没有更新状态。请确认配送状态,如果已经丢件,请予以重新发货。
항공권
취소 수수료
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo발 00행 항공권을(예약번호 : oooo)을 구입했다. 사정이 생겨 취소를 하려고 하는데 취소 수수료가 얼마인지 정확히 알려달라.
On _______(date), I booked a flight departing _________ for _________ (Booking #: ________) on your website. Due to personal reasons, I’d like to cancel the subject booking. Please let me know how much I need to pay for the cancellation.
我在贵网站购买了o年o月o日从oo飞往00的机票(订单号:oooo)。现在因故希望办理退票,请准确告知我退票费是多少。
환불 지연
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo발 00행 항공권을(예약번호 : oooo)을 구입했다. 사정이 생겨 항공권 취소하였는데 환불이 지연되고 있다. 확인 및 신속 조치를 바란다.
On ________(date), I booked a flight departing _________ for _________ (Booking #: ________) on your website. Though I canceled the subject booking afterwards due to personal reasons, no refund has been made to date. Please confirm the cancellation and issue a refund swiftly.
我在贵网站购买了o年o月o日从oo飞往00的机票(订单号:oooo)。我因故办理了退票,但贵网站迟迟未予以退款。请确认并尽快采取措施。
예약확인
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo발 00행 항공권을(예약번호 : oooo)을 oo 이름으로 구입했다. 결제 도중 오류가 발생하였는데 예약 내역이 있는지 확인부탁한다. 예약 확인 메일은 받지 못하였다.
On ________(date), I booked a flight departing _________ for _________ (Booking #: ________) with the passenger name of ________ on your website. During the payment process, however, I have experienced technical errors. Booking confirmation has never been provided. Hence I kindly ask you to confirm my booking.
我在贵网站上用oo的名字购买了o年o月o日从oo飞往00的机票(订单号:oooo)。结算过程中发生了错误,请确认是否存在订票明细。我未能收到订票确认邮件。
예약 변경(이름, 여권번호, 스케쥴)
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo발 00행 항공권을(예약번호 : oooo)을 구입했다. 예약정보(이름 /여권번호/ 스케쥴)를 변경하고 싶은데 방법과 수수료를 알려주기 바란다.
On ________(date), I booked a flight departing _________ for ________ (Booking #: _________) on your website. I’d like to change my personal information (Name and Passport No.) and modify itinerary. Please instruct me how to change them and what costs I have to bear.
我在贵网站上用oo的名字购买了o年o月o日从oo飞往00的机票(订单号:oooo)。我想修改订票信息(姓名/护照号码/行程),请告知我修改的方法和手续费是多少。
항공사에 의한 항공편 취소 및 환불 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 항공사가 운항하는 ooo 출발 ooo 도착 항공편을 예약하고 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 하지만, 항공사의 항공편 취소로 인하여 해당 예약을 사용할 수 없게 되었다. 이에 비자발적 예약 취소에 따른 환불을 요청하니, 조속한 시일 내에 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다.
On ________________, I booked a round ticket for (출발 공항) – (도착 공항), operated by (항공사 이름), via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Since the airline concerned cancelled the very flight, however, I am unable to use the said booking. Hence I hereby request your fine company to issue a full refund for the involuntarily cancelled booking at the earliest convenience. Regards,
항공사에 의한 일정 변경 및 환불 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 항공사가 운항하는 ooo 출발 ooo 도착 항공편을 예약하고 대금 를 지불하였다. (예약번호) 하지만 항공사가 항공편 일정을 변경하여 해당 예약을 사용할 수 없게 되었다. 이에 비자발적 예약 취소에 따른 환불을 요청하니, 조속한 시일 내에 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다.
On ________________, I booked a round ticket for (출발 공항) – (도착 공항), operated by (항공사 이름), via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Since the airline concerned changed the flight schedule which does not fit in my itinerary, I have no option but to cancel the said booking. Given the involuntarily forfeited booking, I hereby request your fine company to issue a full refund for the troubled booking at the earliest convenience. Regards,
자발적 예약 취소 및 환불 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 항공사가 운항하는 ooo 출발 ooo 도착 항공편을 예약하고 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 하지만, 예기치 않은 문제가 발생하여 해당 예약을 사용할 수 없게 되었다. 이에 해당 예약을 취소한 후 환불 받기를 원하니, 필요한 조치를 조속히 취해 주기 바란다.
On ________________, I booked a round ticket for (출발 공항) – (도착 공항), operated by (항공사 이름), via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Since unexpected issues arise, however, I hereby request your fine company to cancel the said booking and make a subsequent refund after deducting justifiable fees or charges at the earliest convenience. Regards,
항공기 지연으로 인한 연결편 탑승 불가에 따른 손해배상 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 항공사가 운항하는 ooo 출발 ooo 도착 항공편을 예약하고 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 하지만, 항공기가 지연되어 연결편에 탑승하지 못하였다. 이에 해당 예약에 대한 손해배상을 원하니, 필요한 조치를 조속히 취해 주기 바란다.
On ________________, I booked a round ticket for (출발 공항) – (도착 공항), operated by (항공사 이름), via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Since the flight of (항공기 편명) has been delayed, I was forced to miss the connecting flight to (최종 목적지 공항). Therefore I hereby request your fine company to make a justifiable compensation for the troubled booking at the earliest convenience. Regards,
취소 수수료 과다 항의
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 항공사가 운항하는 ooo 출발 ooo 도착 항공편을 예약하고 대금 oo를 지불하고, o년 o월 o일 해당 예약을 취소했다. (예약번호) 그러나, 취소 수수료 차감 후 본인에게 환불된 금액 oo은 최초 결제 대금에 비해 너무나 적었다. 본인은 이와 같은 취소 수수료에 대하여 사전에 통보 받지 못하였다. 취소 수수료의 산정 근거를 알려달라.
On ________________, I booked a round ticket for (출발 공항) – (도착 공항), operated by (항공사 이름), via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Due to some personal reasons, I had to cancel the said booking on _________________. After deducting cancellation fees, however, I have been given a refund of ___________ only which is far less than the amount I paid in the first place. I have never been informed of such outrageous cancellation fees when making the said booking. Therefore I hereby request your fine company to disclose the cancellation policies applied to the said booking and to provide itemized lists of fees or charges for the booking cancellation. Regards,
사기의심
주문 취소 및 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o년 o월 o일 ooo을 주문하고 대금 oo를 지불하였다. (주문번호) 사이트에 게시된 내용과는 달리, 결제 금액이 위안화로 청구되었고, 결제 금액도 상이하다. 여러 가지 정황상 귀하의 사이트가 적법한 사이트인지 의심하지 않을 수 없다. 이에 해당 주문을 취소하고자 한다. 즉시 해당 주문을 취소하고 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다. 본인의 요청이 받아들여지지 않을 경우, 귀하 사이트의 불법성을 관계 당국에 신고할 예정이다.
On ________________, I placed an order for _________________ via your online shopping platform and paid ______________ in total with my credit card (Order #: _________________). Unlike the features posted, however, I had been overcharged with the currency of the Chinese Yuan. Given the circumstances, I am now deeply concerned about the legitimacy or authenticity of your website. Therefore I strongly request your company to void the subject order and make a full refund immediately. In case your company does not honor my request without any justifiable reason, I will report this troubled situation to the local authorities. So, I encourage you to consider my request seriously and take best possible measures to resolve the issues escalated at the earliest convenience. Regards,
o年o月o日,我在贵网店购买了ooo,并支付了oo的货款(订单号)。但不同于网站上公示的内容,付款金额要求以人民币结算,付款金额也存在差异。就各种情况来看,我不得不怀疑贵网站是否为合法网站。为此,我希望取消该订单。请立即予以取消该订单,并全额退还支付的货款。如果贵方不接受我的请求,我将向相关当局举报贵网站的违法行为。
배송 문의 및 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o년 o월 o일 ooo을 주문하고 대금 oo를 지불하였다. 주문 내역이 확인되지 않고 있으며, 배송 상황도 확인할 수 없다. 여러 가지 정황상 귀하의 사이트가 적법한 사이트인지 의심하지 않을 수 없다. 이에 해당 주문을 취소하고자 한다. 즉시 해당 주문을 취소하고 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다. 본인의 요청이 받아들여지지 않을 경우, 귀하 사이트의 불법성을 관계 당국에 신고할 예정이다.
On ________________, I placed an order for _________________ via your online shopping platform and paid ______________ in total with my credit card (Order #: _________________). After completion of the subject transaction, however, neither of order confirmation or tracking info has been provided to date. Given the circumstances, I am now deeply concerned about the legitimacy or authenticity of your website. Therefore I strongly request your company to void the subject order and make a full refund immediately. In case your company does not honor my request without any justifiable reason, I will report this troubled situation to the local authorities. So, I encourage you to consider my request seriously and take best possible measures to resolve the issues escalated at the earliest convenience. Regards,
o年o月o日,我在贵网店购买了ooo,并支付了oo的货款。但我无法查询该订单的明细,也无法查询配送情况。就各种情况来看,我不得不怀疑贵网站是否为合法网站。为此,我希望取消该订单。请立即予以取消该订单,并全额退还支付的货款。如果贵方不接受我的请求,我将向相关当局举报贵网站的违法行为。
반품 문의 및 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o년 o월 o일 ooo을 주문하고 대금 oo를 지불하였다. 현재까지 상품은 배송되지 않고 있으며, 배송 정보도 제공되지 않고 있다. 여러 가지 정황상 귀하의 사이트가 적법한 사이트인지 의심하지 않을 수 없다. 이에 해당 주문을 취소하고자 한다. 즉시 해당 주문을 취소하고 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다. 본인의 요청이 받아들여지지 않을 경우, 귀하 사이트의 불법성을 관계 당국에 신고할 예정이다.
On ________________, I placed an order for _________________ via your online shopping platform and paid ______________ in total with my credit card (Order #: _________________). After completion of the subject transaction, however, no tracking info has been provided to date and I have not received the said item. Given the circumstances, I am now deeply concerned about the legitimacy or authenticity of your website. Therefore I strongly request your company to void the subject order and make a full refund immediately. In case your company does not honor my request without any justifiable reason, I will report this troubled situation to the local authorities. So, I encourage you to consider my request seriously and take best possible measures to resolve the issues escalated at the earliest convenience. Regards,
o年o月o日,我在贵网店购买了ooo,并支付了oo的货款。截至目前,贵方尚未发货,也未提供配送信息。就各种情况来看,我不得不怀疑贵网站是否为合法网站。为此,我希望取消该订单。请立即予以取消该订单,并全额退还支付的货款。如果贵方不接受我的请求,我将向相关当局举报贵网站的违法行为。
위조 상품 수령 및 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o년 o월 o일 ooo을 주문하고 대금 oo를 지불하였다. 정품이라는 광고 내용과는 달리 배송된 상품은 위조품이었다. 여러 가지 정황상 귀하의 사이트가 적법한 사이트인지 의심하지 않을 수 없다. 이에 해당 상품의 반품 및 결제 대금의 전액 환불을 요구한다. 본인의 요청이 받아들여지지 않을 경우, 귀하 사이트의 불법성을 관계 당국에 신고할 예정이다.
On ________________, I placed an order for _________________ via your online shopping platform and paid ______________ in total with my credit card (Order #: _________________). While it has been claimed that your company sells genuine goods only, I have no doubt that the item delivered is a fake one. Given the circumstances, therefore, I am now deeply concerned about the legitimacy or authenticity of your website. Therefore I strongly request your company to void the subject order and make a full refund immediately. In case your company does not honor my request without any justifiable reason, I will report this troubled situation to the local authorities. So, I encourage you to consider my request seriously and take best possible measures to resolve the issues escalated at the earliest convenience. Regards,
o年o月o日,我在贵网店购买了ooo,并支付了oo的货款。但不同于宣传为正品的广告内容,贵方发来的商品为假货。就各种情况来看,我不得不怀疑贵网站是否为合法网站。为此,我要求对该商品予以退货并全额退还支付的货款。如果贵方不接受我的请求,我将向相关当局举报贵网站的违法行为。
주문 내용과 상이한 상품 수령 및 환불 요구
귀하의 쇼핑몰에서 o년 o월 o일 ooo을 주문하고 대금 를 지불하였다. 그러나, 본인이 주문한 것과는 전혀 다른 상품이 배송되었다. 여러 가지 정황상 귀하의 사이트가 적법한 사이트인지 의심하지 않을 수 없다. 이에 해당 상품의 반품 허용 및 결제 대금의 전액 환불을 요구한다. 본인의 요청이 받아들여지지 않을 경우, 귀하 사이트의 불법성을 관계 당국에 신고할 예정이다.
On ________________, I placed an order for _________________ via your online shopping platform and paid ______________ in total with my credit card (Order #: _________________). Yet the delivered goods were not the ones I placed an order for. Given the circumstances, therefore, I am now deeply concerned about the legitimacy or authenticity of your website. Therefore I strongly request your company to void the subject order and make a full refund immediately. In case your company does not honor my request without any justifiable reason, I will report this troubled situation to the local authorities. So, I encourage you to consider my request seriously and take best possible measures to resolve the issues escalated at the earliest convenience. Regards,
o年o月o日,我在贵网店购买了ooo,并支付了oo的货款。但发来的商品和我订购的商品完全不一样。就各种情况来看,我不得不怀疑贵网站是否为合法网站。为此,我要求对该商品予以退货并全额退还支付的货款。如果贵方不接受我的请求,我将向相关当局举报贵网站的违法行为
호텔예약
요금결제
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 요금은 oo달러로 표시되어 있었는데 언제 어디서 지불하는 것인지 알려달라.
On _______(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ on your website (Booking #: _____________). Upon booking, I was told total room fare would be US$ ______ but don’t know when and where I need to pay that fare. Please instruct me.
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。费用显示为oo美元,请告知我在何时何地付款。
요금차이
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 구입 당시 o달러로 구입하는 조건으로 결제를 진행했다. 그러나 실제로 결제 화면에서는 ㅇ달러로 결제된다고 한다. 계약 금액과 광고 금액 간 차이가 발생하는 이유를 알려달라.
On _______(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ on your website (Booking #: _____________). During the booking process, I was instructed total room fare would be US$ ______. In fact, however, US$ ____ was presented for the room charge at the final stage of the booking. Would you explain how the final pricing is different from the one advertised during the booking process?
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。购买时以o美元购买为条件进行了付款。但实际上付款画面显示是按0美元付款的。请告知我合同金额和广告金额之间存在差异的原因。
프로모션
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 이후 타사이트에서 동일 조건으로 더 저렴한 금액인 oo달러로 판매하는 곳을 찾았다. 귀하의 사이트에서는 최저가 프로그램을 실시하고 있는 것으로 알고 있다. 차액 보상을 요구한다(해당 계약 취소를 요구한다)
On ________(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ and paid US$ _____ through your website (Booking #: _____________). Later I found the accommodation, with the same reservation conditions, at a lower rate (US$ ___) provided by another online booking site. Under the Best Price Guarantee, therefore, I kindly request you to match the difference between your rate and the lower one. (to cancel the subject booking made without any penalty or fee.)
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。之后我在其他网站上找到了条件相同,但以oo美元的更低价格销售的地方。据我所知,贵网站正在实施最低价活动。我要求予以差价补偿(要求取消该合同)。
취소 수수료
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 사정이 생겨 취소를 하려고하는데 취소 수수료가 얼마인지 정확히 알려달라.
On _________(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ on your website (Booking #: _____________). Due to personal reasons, I’d like to cancel the subject booking. Please let me know how much I need to pay for the cancellation.
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。现在因故希望取消预订,请准确告知我退订手续费是多少。
추가 요금
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 현지에서 추가로 oo명목의 수수료를 지급하라는 요구를 받았다. 예약 페이지에는 해당 내용이 없었는데 확인 후 답변 바란다.
On _________(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ on your website (Booking #: _____________). During the stay at the subject hotel, however, I was asked to pay US$ _____ for ________, which had never been informed at the time of booking. Please take a good care of this and do appropriate measures to correct the problem.
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。在当地,我被要求额外支付以oo为名义的手续费。预订页面上没有该内容,请在确认后予以答复。
예약 변경(이름, 날짜)
귀하의 사이트에서 o년o월o일 oo지역에 있는 호텔 o 박(예약번호 : oooo) 예약했다. 사정이 생겨 예약정보(이름 /날짜)을 변경하고 싶은데 방법과 수수료를 알려주기 바란다.
On ________(date), I booked a room for ___ nights at _______ hotel in _______ on your website (Booking #: _____________). Due to personal reasons, I’d like to change the names of guests as well as the check-in date. Please advise me how to change with applicable fees/charges (if any).
我在贵网站预订了o年o月o日位于oo地区的酒店o晚(订单号:oooo)。因故希望修改订单信息(名字/日期),请告知我修改的方法和手续费是多少。
중복 예약 및 환불 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo호텔 객실을 o박o일 일정으로 예약하고 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 하지만, 예약 완료 후 결제 과정에서의 기술적 오류로 인하여, 중복 예약이 체결되었다. 이에 중복 예약 건에 대하여 취소 및 환불을 요청하니, 조속한 시일 내에 결제 대금 전액을 환불해주기 바란다.
On ________________, I booked an accommodation for oNoD at (호텔이름) via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). During the process of payment, however, technical errors unexpectedly came out which caused me to make a double payment. As such, I hereby request your fine company to void the very double booking and issue a full refund for the troubled one at the earliest convenience. Regards,
환불불가 상품 예약 취소 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 호텔 객실을 o박o일 일정으로 예약한 뒤 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 이후, 예기치 않은 상황이 발생하여, 해당 예약을 취소하고 환불을 요청했다. 그러나, 귀사로부터 해당 예약은 환불이 불가한 상품이라는 안내를 받았다. 본인은 그러한 사실을 사전 통보 받은 바 없다. 이에 해당 예약에 대하여 소정의 취소 수수료를 차감한 후, 조속한 환불 조치를 취해 주기를 다시 한번 요청한다.
On ________________, I booked an accommodation for oNoD at (호텔이름) via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). As unexpected issues arose, I asked your fine company to cancel the said booking and make a refund subsequently. Upon my request, however, your company replied that no refund would be issued since the nature of the said booking was non-refundable. Yet I have never been informed of the very policy when making the subject transaction. Therefore I urge your fine company to look into the subject case and take appropriate measures to address my concerns. It will be most welcomed if your company makes a justifiable refund after deducting minimal cancellation charges for the troubled booking at the earliest convenience. Regards,
천재 지변에 따른 예약 취소 및 환불 요구
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 호텔 객실을 o박o일 일정으로 예약한 뒤 대금 oo를 지불하였다. (예약번호) 하지만, 천재지변 (지진, 태풍, 홍수 등)으로 인하여 항공기가 결항되어, 해당 예약을 사용하지 못하게 되었다. 이에 비자발적 취소를 근거로, 해당 예약의 취소 및 결제 대금 전액의 조속한 환불을 요청한다.
On ________________, I booked an accommodation for oNoD at (호텔이름) via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). Due to the flight cancellation caused by earthquake (typhoon, flood), however, I am now forced to cancel the said booking. Given the Act of God, I hereby request your fine company to cancel the said booking. Please take this into your special consideration and make a full refund for the involuntarily forfeited booking at the earliest convenience. Regards,
취소 수수료 과다 항의
o년 o월 o일 귀하의 사이트를 통해 oo 호텔 객실을 o박o일 일정으로 예약하고 대금 oo를 지불한 뒤, 개인 사정으로 해당 예약을 취소하였다. (예약번호) 그러나, 취소 수수료 차감 후 본인에게 환불된 금액 은 최초 결제 대금에 비해 너무나 적었다. 본인은 이와 같은 취소 수수료에 대하여 사전에 통보 받지 못하였다. 취소 수수료의 산정 근거를 알려달라.
On ________________, I booked an accommodation for oNoD at (호텔이름) via your online booking platform and paid ______________ in total with my credit card (Booking #: _________________). As unexpected issues arose, I had to cancel the said booking. After deducting cancellation fees, however, I have been given a refund of ___________ only which is far less than the amount I paid in the first place. I have never been informed of such outrageous cancellation fees when making the said booking. Therefore I hereby request your fine company to disclose the cancellation policies applied to the said booking and to provide itemized lists of fees or charges for the booking cancellation. Regards,
앱마켓 환불요구(게임)
미사용 게임 아이템 환불 요청
○○년 ○월 ○일 귀사의 사이트에서 △△게임용 아이템을 구입하고, 대금 ○○을 신용카드로 결제했습니다. 그러나, 기술적인 문제로 인하여 해당 아이템을 전혀 사용할 수 없어 이에 해당 아이템 구매 대금 전액 환급을 요청합니다.
On ____________, I purchased (게임 아이템 이름) for (게임명) from Google Play and paid ____________. (Purchase No.: ). After installing, I tried to use it but failed to do so due to system or technical errors. Every item bought remains intact. Google Play advised me to contact the game developer. Hence I sincerely request your fine company to make a full refund for the troubled transaction at the earliest convenience. (Google ID: ____________ / Game User ID: ____________) Regards, (영문 성명)
○○年○月○日,我在贵公司的网站上购买了△△游戏的道具,并用信用卡支付了○○的款项。但由于技术方面的问题,导致我根本无法使用该道具,因此我要求全额退还购买该道具的款项。
미성년 자녀가 법정대리인 동의없이 구입한 콘텐츠 구입대금 환급 요구
○○년 ○월 ○일 나의 미성년 자녀가 구글플레이를 통해 귀사의 게임 △△에서 사용되는 유료 아이템 ××을 허락없이 구매하고 대금 ○○를 지급하였습니다 (구매번호) 하지만, 해당 구매는 스마트폰에 저장되어 있는 내 신용카드 정보가 사전 승인없이 이용된 잘못된 것이며, 구매한 모든 아이템은 전혀 사용하지 않았습니다. 이 문제와 관련하여 구글플레이로부터 게임 개발사에 문의하라는 안내를 받은 바, 미성년 자녀가 실수로 구매했으나, 전혀 사용하지 않은 게임 아이템 구매 대금을 귀사가 조속히 환급해줄 것을 요청합니다.
On ________________, my (자녀 나이) years old child purchased (게임 아이템 이름) for (게임명) from Google Play and paid ____________. (Purchase No.: ). Said transaction, however, has been made without any consent or knowledge from me but completed with pre-saved information of my credit card onto smartphone. Every item bought remains intact. Google Play advised me to contact the game developer. Hence I sincerely request your fine company to take this case into special consideration and make a justifiable refund for the troubled transaction at the earliest convenience. Regards, (영문 성명)
○○年○月○日,在未经我允许的情况下,我未成年的子女通过Google Play购买了贵公司△△游戏中使用的付费道具××,并支付了款项(订单号)。 但该购买行为是在未经我事先允许的情况下,使用我保存在智能手机里的信用卡信息实施的错误行为,购买的所有道具均未被使用过。关于这一问题,Google Play通知我向游戏开发商进行咨询,我请求贵公司尽快退还未成年子女错误购买且从未使用过的游戏道具款项。
제3자 명의도용 환급 요구
○○년 ○월 ○일 귀사의 △△게임/△△에 사용되는 아이템을 구매한 바 없으나 ○○이 결제되었다는 신용카드사의 문자를 받았습니다. 본인은 해당 게임/아이템을 직접 구매한 바 없으며 제3자에 의해 명의가 도용되어 구매된 것으로 보입니다. 결제 과정을 확인 후 조속한 전액 환급을 요구합니다.
On (May 12, 2022), I have been charged (결제금액) on my credit card for (게임 아이템 이름) for (게임명) from Google Play/App Store. (Purchase No.: ) But I have never purchased said item or made such transaction. I believe my account has been compromised and my personal information has been stolen and used by unknown imposter. Therefore, I sincerely request your fine company to look into this particular matter and make a full refund for the troubled transaction made without any consent or knowledge from me at the earliest convenience. Regards, (영문 성명)
○○年○月○日我收到信用卡公司的提示短信,短信显示我未购买过贵公司的△△游戏//△△中使用的道具,却支付了○○。我自己未购买过该游戏/道具,应该是第三方盗用我的名义进行了购买。我要求贵公司确认付款过程后,尽快予以全额退款。
정기구독 해지
정기 구독 해지 및 환불 요청
O년 O월 O일 귀사의 사이트에서 OO 상품/서비스를 주문/구독하고, 대금 OO를 신용카드로 결제했다. 계약 기간이 만료되었으나, 귀사는 아무런 사전 통보도 없이 해당 계약을 자동 연장하고, 대금 OO를 본인의 신용카드로 청구했다. 본인은 계약 갱신에 동의한 바가 없는 바, 해당 계약 연장은 무효이며, 따라서, 본인의 신용카드로 청구된 이용 대금 OO의 조속한 환불을 요청한다.
On (주문/구독일), I had signed a contract with your company for buying (상품 이름) / subscribing (서비스 이름) paid (지불 금액) in total with my credit card (Order #: 주문번호 / 구독번호). Upon expiration, however, your company has renewed said contract and charged (청구 금액) onto my credit card without any prior notice or consent from me. It is absolutely unacceptable and unjustifiable. Therefore I urge your fine company to void the subject transaction and make a full refund of (청구 금액) wrongfully charged. Your prompt action will be highly appreciated. Regards,
O年O月O日,我在贵公司的网站上订购/订阅了OO商品/服务,并用信用卡支付了OO的款项。现在合同已经到期,但贵公司在未经任何事先通知的情况下自动续签了该合同,还从我的信用卡申请支付了OO的款项。我从未同意续签合同,该续签合同无效,因此我要求尽快退还用我的信用卡支付的OO的使用费。
무료체험 관련
무료 체험 기한 경과 후 계약 해지 및 환불 요청
O년 O월 O일 귀사의 사이트에서 OO 소프트웨어/애플리케이션/서비스를 다운로드/구독하기로 하고 계약을 체결했다. 무료 체험 기한 (O주/개월)이 임박하였으나, 귀사는 아무런 사전 통보도 없이 해당 계약을 연장하고, 대금 OO를 본인의 신용카드로 청구했다. 본인은 계약 갱신에 동의한 바가 없는 바, 해당 계약은 무효이며, 따라서, 본인의 신용카드로 청구된 이용 대금 OO의 조속한 환불을 요청한다.
On (다운로드날짜/구독일), I had signed a contract for free-trial service with your company with regard to (소프트웨어/애플리케이션 이름) / (서비스 이름). (Order #: 주문번호 / 구독번호) Upon expiration of free-trial period, however, your company has renewed said contract and charged (청구 금액) onto my credit card without any prior notice or consent from me. It is absolutely unacceptable and unjustifiable. Therefore I urge your fine company to void the subject transaction and make a full refund of (청구 금액) wrongfully charged. Your prompt action will be highly appreciated. Regards,
O年O月O日,我在贵公司的网站上下载/订阅了OO软件/应用程序/服务,并签订了合同。免费试用期(O周/个月)即将到期,但贵公司在未经任何事先通知的情况下续签了该合同,还从我的信用卡申请支付了OO的款项。我从未同意续签合同,该续签合同无效,因此我要求尽快退还从我的信用卡支付的OO的使用费。
원치 않는 구독 서비스 결제
원치 않는 구독 서비스 결제 대금 환급 및 자동 결제 취소 요청
O년 O월 O일 귀사 사이트가 아닌 다른 사이트의 가입 시도 중에 구글/유튜브 광고로 뜬 귀사 서비스 이용 팝업을 타 사이트 가입 절차로 오인하고 개인정보 및 카드정보를 실수로 입력하였다. 카드사 결제내역을 확인해보니 귀사 사이트 앞으로 USD/EUR/CNY 00.00가 결제되어 있었다. 나는 귀사 사이트 서비스를 이용할 의도 전혀 없고 사용도 하지 않았으므로 기 결제된 금액 전체를 환급해 주고 앞으로의 자동 결제도 취소해 줄 것을 요청한다.
On __(주문/구독일)____, I tried to make a service subscription for ___(주문/구독하려던 사이트명)___. Due to unexpectedly personalized Google/YouTube ads which have misled me, however, I mistakenly signed a contract for subscription of your company’s service. (Order Number: 주문번호 As a result, I had to pay USD/EUR/CNY ___결제금액__ with my credit card. It was not my intention and mainly caused by the misleading ads. I have never been interested in your service or have no plan to use the subject subscription. Therefore, I strongly request your company to make a full refund for the troubled transaction and to stop auto billing onto my credit card. Your prompt action will be highly appreciated. Regards,
O年O月O日,我尝试在非贵公司网站的其他网站上注册会员时,将谷歌/YouTube广告中使用贵公司服务的弹窗误认为是其他网站的注册程序,错误地输入了个人信息和信用卡信息。查询信用卡公司的付款明细后发现,我已经向贵公司网站支付了00.00USD/EUR/CNY。我无意使用且没有使用过贵公司网站的服务,因此我请求予以全额退还已支付的款项,并取消今后